De naam Black Monday valt... Lang verhaal kort: wat moet u doen met banken en verzekeraars, Flow Traders, ASML en chippers, Basic-Fit, Unilever, Ahold Delhaize, Heineken, Shell, farma, defensie, (illiquide) small cap, Apple en Big Tech. Vinger opsteken wie stil zit en zich rustig laat scheren en wie de hele dag al druk aan het kopen en verkopen is.
Premium

5 Aug 2024 · 15:00
6. "Deze aandelen moet u wel en niet hebben bij een recessie"
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
19. "Dit is waarom de koersen nu dalen"
Maandag, 5 augustus 2024: de dag waarvan u wist...? Zo erg is het ook weer niet, vooral als u geen tech, chips en crypto...
AEX en markten komen nu bij na wel heel volatiel dagje
Herstel was er gisteravond al After Hours Wall Street - waar Palantir +12,1% schitterde op Q2's - is er nu in Azië en ook...




