Opgeruimd staat netjes, onze turnaround kandidaten die geen turnaround lieten zien, zijn de deur uit. Niels heeft zelfs Bayer verkocht. Basic-Fit ligt hem zwaar op de maag deze week en zorgt nu voor underperformance van zijn porto na lange tijd outperfomance. Jammer. We hebben het over momentum beleggen, want daar valt volgens ons wat te halen. Volgens u ook, want we krijgen al mooie ETF-tips, die meteen onze interesse hebben. Verder D'Ieteren waar spelletjes worden gespeeld, nu de ex-dividend datum naderbij komt.
Premium

22 Nov 2024 · 17:45
Het Beurscafé
22. "Deze ETF verslaat wel de markt"
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
35. "Hoe hebben we bitcoin en Nvidia zo kunnen missen"
Het BeursCafé is natuurlijk hét Langs de Lijn beursadres, maar helaas voor hen staan Niels en Arend Jan ook bij bitcoin...
Wall Street, crypto, Nvidia en goud versus Europa: waar blijft de bel?
Wanneer gaat nou eindelijk de bel dat we van een sperend Wall Street, crypto, Nvidia en goud naar Europa en haar...




