Don't fight the Fed kenden we al, ofwel beleg nooit tegen de (altijd diepere zakken van) centrale banken. Don't fight BlackRock is echter nieuw voor ons en misschien is dit wel dé reden om toch positie in wat bitcoin en crypto te nemen. Verder in het BeursCafé Premium kijken we nogmaals naar Hybrid Bonding van Besi, wat voor risico's ziet Goldman Sachs bij JDE Peet's en HAL heeft haar zinnen gezet op TKH. Arend Jan duidt de diverse ETF's die hij deze week bijkocht en Niels heeft goed en slecht nieuws over zijn porto.
Premium

20 Dec 2024 · 17:00
"Besi, JDE Peet's en... bitcoin"
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
"Box 3: de staat dwingt ons meer risico te nemen"
Helaas een zwáre titel boven de kersteditie van het BeursCafé, maar het moet: de staatssecretaris stelt namelijk voor om...
Misschien waren er nooit eerder zoveel kansen en risico's
De agenda is leeg deze week, maar u kunt wel op Tweede Kerstdag op de Big Board handelen, als u bij uw schoonouders op...




