Veel aandacht voor Evolution en NN in deze BeursCafé Premium, want wat is daar toch aan de hand? Of beter: is er iets aan de hand? Arend Jan diept verder uit waarom hij toch zo nodig een bitcoin ETF moest kopen. Verder vertelt Niels waarom hij in het o zo volatiele Hims & Hers is gestapt en heeft Nvidia op zijn boodschappenlijstje staan. Daarvoor moet hij wel iets van zijn posities in ASML, TSMC en Besi verkopen. Welkom weer in BeursCafé Premium, waarin we echt de diepte in gaan bij uw en onze beleggingen.
Premium

17 Jan 2025 · 17:15
"Koersverloop NN Group is zeer merkwaardig"
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
“2025 wordt het jaar van goud”
De kop van het BeursCafé is niet van Niels en Arend Jan, maar van onze gast: Holland Gold directeur en ook gepassioneerde...
AEX indicatie is vlak, PostNL, Fastned, Allfunds, Ebusco en... Trump!
De AEX begint, op de valreep dan, met een negen, als Donald Trump vandaag weer met Mr. President wordt aangesproken. Zeg...




