Niks doen is ook een positie... Niels en Arend Jan hebben ook Big Tech en chippers en ze vertellen waarom ze nu nog niks doen. Het is allemaal nog zo pril en hyperig. Eerst meer nieuws, data, feiten, cijfers en analyses afwachten, voor we al dan niet concluderen dat onze scenario's zijn veranderd en we daarom iets moetendoen. Het Europese karakter van Niels' portfolio betaalt zich nu uit - hij vertelt ook waarom Basic-Fit zo goed ligt - maar Arend Jan heeft huiswerk te maken voor zijn ETF porto. Had hij nou maar eerder en/of beter zijn dollar-risico en daarmee Big Tech- en chips-risico terug gebracht.
Premium

28 Jan 2025 · 14:00
“Zo beleggen wij op nieuws DeepSeek”
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
"DeepSeek is fantastisch nieuws, maar niet voor chippers"
Chippers samen met -9,2%, maar onderliggend zijn er nog veel meer brokken. Denk aan Nvidia, Broadcom, maar ook...
We zullen dóórgáán! Wij kopen Invesco Nasdaq 100 ETF bij
Periodiek beleggen = periodiek beleggen en het succes van deze methode ligt volledig besloten in het jaar-in-jaar-uit...




