Hims & Hers, ASR, NN en Besi zijn de aandelen waar het BeursCafé Premium deze week ruim op in gaat. In hoeverre zijn die nog, of alweer koopwaardig? Paul Weeteling is te gast en daar komt Niels ook achter, als hij Ontex bespreekt. Luistert u maar goed. Niels' portfolio draait trouwens goed dit jaar, Arend Jan volgt het marktgemiddelde zoals het hoort en Paul heeft ook veel winnaars, maar zijn wegingen spelen hem parten.
Premium

21 Feb 2025 · 19:00
"We hebben de wind stevig in de rug"
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
"Besi is fors ondergewaardeerd"
Niet één, twee, maar drie gasten lopen deze week in en uit het BeursCafé! De naam Just Eat Takeaway is - hoe is het...
AEX en DAX indicatie +0,1% en +0,9% en Prosus biedt €20,30 op Just Eat
Prosus biedt €20,30 op Just Eat Takeaway en de DAX future opent +1,0% na de Duitse Bondsverkiezingen, die min of meer...




