Magnificent Seven zitten in bear market, Wall Street laat nog geen green shoots zien en de juichende DAX en Hang Seng lopen snel hun korting in. Misschien haperen ze al. Zeg het maar: moet u nu de AEX of DAX hebben? Ze zijn even duur. Moet u nog in de Hang Seng Tech Index stappen, of is Big Tech, Nasdaq 100 of SOX op de huidige, afgekomen waarderingen aantrekkelijker? Verder zijn er nog cijfers van HAL, UMG, InPost en Sligro. Shell komt met strategie-update: wat wordt de aandeelhouders-return?
Premium

24 Mar 2025 · 08:30
Nu nog DAX en Hang Seng, of alweer Big Tech? Shell en... HAL!
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
AEX indicatie is +0,5% en hervindt Wall Street zichzelf
De futures hebben ook de lente in de bol? Blijkbaar hebben ze kranten niet opengeslagen dit weekend, want de geopolitiek is...
Dit is waarom wij aandelen HAL bijkopen
Komende donderdag presenteert HAL zijn resultaten over boekjaar 2024 en wij verwachten dat het een goednieuwsshow wordt....




