Niels in Shell en uit NN?! Niet helemaal, maar met deze twee namen is het BeursCafé uw uitleg verschuldigd en die krijgt u volop. Bovendien breidt Niels zijn posities uit in HAL en Ontex. De laatste is zijn favoriete overnamekandidaat, maar uiteraard is dat geen enkele garantie. Zit er soms verborgen waarde in Sofina, want de berekeningen én de koers lopen wel erg ver uiteen. Verder lopen we vast vooruit op een StockWatch buitenlands-dividend-belasting-terugkrijgen-video komende week en heeft Arend Jan ook nog ETF's gekocht?
Premium

28 Mar 2025 · 19:00
Het Beurscafé
"Ik overweeg toch in Shell te beleggen"
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
"Wij twijfelen aan NN Group"
Dip, correctie, bear market, recessie, inflatie, geopolitiek en bovenal tarieven. Het zijn niet de woorden wie we op de...
Aan vooravond Q1-cijferseizoen staan beurzen op maken of breken
Trump heeft het gedaan! Was getekend, niemand minder dan Bloomberg. Het gaat over de zwakke dollar, maar is daarmee meteen...




