Word lid
Premium
"Ik overweeg toch in Shell te beleggen"
28 Mar 2025 · 19:00
Het Beurscafé

"Ik overweeg toch in Shell te beleggen"

Niels in Shell en uit NN?! Niet helemaal, maar met deze twee namen is het BeursCafé uw uitleg verschuldigd en die krijgt u volop. Bovendien breidt Niels zijn posities uit in HAL en Ontex. De laatste is zijn favoriete overnamekandidaat, maar uiteraard is dat geen enkele garantie. Zit er soms verborgen waarde in Sofina, want de berekeningen én de koers lopen wel erg ver uiteen. Verder lopen we vast vooruit op een StockWatch buitenlands-dividend-belasting-terugkrijgen-video komende week en heeft Arend Jan ook nog ETF's gekocht?

Al Premium lid? Log hier in.

Verder lezen?
Word nù Premium lid

Premium Maand
Alle premium voordelen, ieder moment opzegbaar.
€12,95
 per maand
Probeer 7 dagen

Kosteloos opzeggen binnen 7 dagen

Premium Jaar
Meest gekozen
1 jaar onbeperkt analyses, portefeuille & podcast.
€10,95
 p/m

Ontvang 15% korting

Bespaar jaarlijks

Jaarlijkse facturatie

Premium 2 Jaar
2 jaar onbeperkt analyses, portefeuille & podcast.
€9,95
 p/m

Ontvang 23% korting

Bespaar het meest

Tweejaarlijkse facturatie

Anderhalve maand geleden ging chipper Cerebras Systems naar

Anderhalve maand geleden ging chipper Cerebras Systems naar

Micron, winsten, inflatie en waarom dollar comeback kan maken

Micron, winsten, inflatie en waarom dollar comeback kan maken

StockWatch is de nieuwe unicorn
Premium

StockWatch is de nieuwe unicorn

Analyse ASR
Premium

Analyse ASR

SpaceX: de fantasie, de kansen, de risico's en - kuch - de fundamentals
Premium

SpaceX: de fantasie, de kansen, de risico's en - kuch - de fundamentals

SpaceX: de fantasie, de kansen, de risico's en - kuch - de fundamentals
Premium

SpaceX: de fantasie, de kansen, de risico's en - kuch - de fundamentals