Flow Traders, ASML, Besi, SOX Index, FlowTraders, Nvidia, Alibaba, ArcelorMittal en DraftKings zijn de namen die onder meer voorbij komen in deze podcast. Eerst wisselen Niels, Arend Jan en vriend van de show Paul Weeteling een hartig woordje over twee items, die vóór aandelen gaan in de pikorde op de beurs: de (dalende) dollar en de (hysterische) rentes. Wat betekenen deze fluctuaties hiervan voor de waarde van aandelen? Veel discussie in deze podcast, ook over hoe het beste periodiek periodiek te beleggen.
Premium

11 Apr 2025 · 16:36
"Denk eens aan plukje Besi, SOX en ArcelorMittal"
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
Niet timen, maar kopen: periodieke SPDR S&P 500 ETF
Ongetwijfeld zijn er deze week betere koopmomenten geweest, ongetwijfeld ook mindere. De ontplofte volatiliteit, de nerveus...
AEX indicatie is +1,6% en vraag niet hoe, maar profiteer
De tariefuitzonderingen van de VS voor onder meer chips, telefoon en tv' zijn toch weer tijdelijk? Vrijdagavond was dit het...




