Vinger opsteken wie met Fugro in de maag zit: onze analist Randy van Santen schuift aan in het BeursCafé en duidt de vele kansen en risico's van de bodemonderzoeker. Hij heeft ook een spannende en volatiele AI play, die nieuwsgierig maakt: satelliet-bedrijf BlackSky. En hoe staat het met Sif Randy, zit daar nog muziek in? Niels gaat eens te meer in op Flow Traders en waarom zet hij in hemelsnaam na een week of twee Adyen alweer in de DangerZone?! Arend Jan verklapt welke MSCI World Health Care ETF hij verkoopt en welke tracker uit de porto gaat. Dit en nog veel meer in het BeursCafé Premium.
Premium

25 Apr 2025 · 17:15
"Adyen is een schot in de roos"
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
"Trump's beleid is volatieler dan Tesla"
Hoe langer hoe meer verslechteren de economische en bedrijfscijfers, de outlooks gaan bij het oud papier, maar de koersen...
AEX indicatie is +0,3%, JET, Besi, Nvidia en weer handelsoorlog
Het is zowaar rustig op de markten. De AEX lijkt iets hoger te openen na een keurig Wall Street vrijdag en nu een...




