Evolution, Ontex, eerder al Basic-Fit en Flow Traders, maar gelukkig zit er ook nog Hims & Hers tussen. Niels heeft niet eens de meest offensieve portefeuille, maar heeft desondanks genoeg te stellen met diverse vuurpijlen. Wat is het geheim dat die portefeuille toch vrij goed en vooral constant presteert? Het woord is uitgebreid aan Niels in deze BeursCafé Premium over Evolution. Arend Jan kocht en verkocht ETF's, we zien licht bij DSM-Firmenich, we wikken en wegen Adyen en vertellen waarom de Novo Nordisk deal zo goed is voor Hims & Hers.
Premium

2 May 2025 · 16:45
Het Beurscafé
“Waarom ik Evolution niet verkoop”
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
“Big Tech is terug - dankzij AI”
Deze week Evolution -20%. Ja, hij legt uit hoe dat kan, hoe het komt en waarom hij Evolution niet verkoopt, ondanks dat...
Shell blijft aandeelhouder trouw
Sinds onze vorige Shell-update is het wereldbeeld flink veranderd. Niet alleen heeft de VS de naam Golf van Mexico...




