Wat een nieuws dit weekend! Shell zou op BP azen (!) en Warren Buffett treedt af als Berkshire Hathaway CEO en doet dat met een oneliner: Beleggers hebben een andere beleggingsfilosofie nodig, als korte termijn dips er voor hen toe doen. Wie zich de afgelopen maand in ieder geval niet druk maakte om de beurs is dus Buffett. De cijfers van Berkshire Hathaway vielen wel tegen en de cash berg groeit tot $347,5 miljard. Deze week doen we het met cijfers van Ahold, Philips, Wolters, Rheinmetall, AMD, Palantir en DoorDash. De Fed laat de rente onveranderd. Vertel dat maar niet tegen de president en zeg maar niet tegen Warren, dat de Liberation Day dip uit de koersen is gelopen. De winstverwachtingen haperen intussen. Dan weet u dat aandelen weer duurder worden.
Premium

4 May 2025 · 10:00
"Buy the dip is voor suckers": adieu Warren Buffett en Shell wil BP?!
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
De markt is (te) hard voor Ontex
Ontex werd afgelopen week behoorlijk afgestraft voor zijn eerstekwartaalcijfers. We zijn stevige koersuitslagen bij de...
AEX indicatie is +0,1% en let op Shell, Besi en Berkshire
Krijgt de AEX vandaag 900 op het bord, Shell staat nu -0,8% op 32.976 stuks op TradeGate en Berkshire Hathaway doet daar...




