Gaat Niels verkopen...?! De zeg maar trading update van Flow Traders valt hem rauw op zijn dak en hij moet opnieuw gaan rekenen. En hij sluit dus op voorhand niets uit! Onze analist Randy is te gast, want hij volgt onder meer Shell (en intussen ook BP, als u begrijpt wat wij bedoelen), SBM Offshore en JDE Peet's en daar valt veel over vertellen. SBMO is een mooie stockpick van hem, maar is het nu nog koopwaardig en JDE Peet's houdt volgende week een capital markets day. Zelfde verhaal: is dat nog koopwaardig?
Premium

27 Jun 2025 · 18:45
Het Beurscafé
"Rode kaart voor Flow Traders"
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
“Bontenbal wordt de nieuwe premier”
Henri Bontenbal wordt onze nieuwe premier?! Op basis van fundamentele analyse, statistiek en een dosis marktinzicht en...
Aandelenwaarderingen op een rij: is het nu tijd voor defensieve aandelen?
DAX en Rheinmetall zijn de grote winnaars van H1 2025, net als Hong Kong. En de dollar is de grote verliezer en dat heeft...




