Het zwaartepunt van het Q2-cijferseizoen ligt alweer achter ons, dat geldt intussen voor de koerstoppen, maar deze week is er nog genoeg te beleven: met ABN Amro en NN komen de twee beste AEX-fondsen year-to-date door. Het beste Europese aandeel - Rheinmetall - is er ook, net als het beste Amerikaanse fonds - Palantir - én de slechtste Europese naam: Novo Nordisk. Er werd al voor gevreesd en gisteren werd dit bewaarheid: Amerikaanse macrodata wordt er niet betrouwbaarder op. Hoe Meta Silicon Valley op z'n kop zet met giga-aanbiedingen en waarom wij erg op de tweedekwartaalcijfers van AMD letten.
Premium

4 Aug 2025 · 10:00
Vooruitblik
Over fopdata, ABN, NN, Meta, AMD, Rheinmetall, Palantir en Novo Nordisk
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
AEX indicatie is +0,7%, PostNL, Palantir en HSBC verlaagt Shell
Er is enige opluchting voorbeurs na die zeperd van afgelopen vrijdag. En dat na een week van fraaie Big Tech cijfers, dat...
We kopen VanEck AEX ETF bij en stiekem timen we beetje
Het is weer het maandelijkse mazzeltje of juist pech. Is die AEX daling van vrijdag tot flink onder 900 toch nog ergens...




