Welkom in Het BeursCafé Premium! In verband met trieste familie-omstandigheden is Arend Jan er vandaag niet bij. Maar met Paul Weeteling hebben we een waardige vervanger gevonden. De portefeuille van Paul staat dit jaar 16% lager, maar hij wordt er niet warm of koud van. In deze aflevering legt hij uit wat de reden voor deze daling is en hoe hij hiermee om gaat.
Premium

21 Mar 2025 · 13:45
"Zo gaan we om met -16% in onze portefeuille"
Al Premium lid? Log hier in.
Verder lezen?
Word nù Premium lid
AEX indicatie is +0,2%, CVC, Micron, huizen, opties en... tech China dipt
De AEX indicatie is +0,2% na weer een lager Wall Street. In Azië gebeurt niet veel op China na, waar weer een sell-off is....
"Dit is de slechtste trade die ik ooit heb gedaan"
In verband met de uitvaart van zijn moeder slaat Arend Jan een weekje over. Veel sterkte toegewenst AJ! Gelukkig hebben we...




